Tuesday, October 22, 2013

Po ti, kush je?

Ndodh ne dite te tilla, frymezuar nga ora e psikologjise, te rrokesh ne gjetjen e pergjigjes per pese pikat e se njejtes pyetje, "Kush jam une?"
Dhe ti nis te shkarravisesh..

Une jam.. nje 19 vjecare qe.. po, qe kerkon te ndryshoje boten. (me shume pune sigurisht)
; mirepo profesori te mesoi se pritshmerite e tua duhet te jene jo shum larg realitetit. What about the "Shoot for the moon to get the stars" quote?! Atehere profesori paska te drejte, nese aspiroj per nje qellim te te njejtit kostelacion, ndoshta dicka edhe me e paimagjinueshme vjen. Keshtu qe ngelemi tek puna, te punojme shume per te arritur nje pjese te kesaj. Imagjinata ime punetore vazhdon te kemngule se bota i perket kostelacionit te njejte.

Dhe ti vazhdon te shkarravisesh..
Une jam.. vajza e tim eti dhe time meje. I dua shume.

Une jam.. Ameba. Nuk do dija tja shpjegoja profesorit kete, ose ndoshta po, po do te merrte shume kohe, por, ju me siguri keni lexuar ne postet e meparshme ne cfare, te qenit amebe konsiston.

Une jam.. krijese e Zotit. Dashurine e te cilit me teper mundesh ta ndjesh kur te gjithe largohen, ai do jete aty i Larte, i Madherishem, Mbeshtetes, I gjithmeshirshem. Dhe te gjithe largohen nje dite...

Une jam.. Nje lemsh i madh emocionesh te gazta shumengjyreshe, qe pluskon shperqendrim kudo ku shkon, emeton pozitivitet dhe dashamiresi. Ngandonjehere dhe te qeshura me ze te larte, dhe blice aparati, me raste, fjalime serioze, me shpesh fjale qe vijne nga me te pastrat ndienja. Dhe brenda shume kokcarje, pendesa, dhe brenda shume shprese e vitalitet, dhe brenda kaq shume deshire per te komunikuar, me njerzit, me boten, me thesaret qe cdokush mban brenda.


Po ti, kush je?

E shoh, e vlersoj, idene se keni se sa, qe shtoheni me shume cdo dite.
Do te doja te dija kush eshte aty ne anen tjeter te ekranit, do te doja nje copez ylberi per tju ndjere me prane.


Po ti, kush je?







In the next 4 pictures you'll find sneakpeaks of todays outfit.
As I promised for credit, Denis shooted those



Lita looked sad today, I dont know why.

Scratch of the literature teacher






 

1 comment: