Monday, October 7, 2013

Nja kapitull i ri fillon sot - Universiteti Hena e Plote Beder.

E dija se do me duhej nje arsye e forte per te rinisur shkrimet ne blog; e kam nje te tille. Ne kete start viti te ri akademik, ndryshe nga i kaluari, dhe ndryshe nga cdo dite e vitit qe vijoi, u ndjeva ndryshe; rutina ime nuk ishte me mekanike, rutina ime e kishte nje motor me baze ndienje, pasioni, entuziazmi.

 "Duket sikur ne metropolin e zhurmshem ku jetojme, une ameba, do pluskoj e qete aty ku shpresat e mia perkasin. Tashme zyrtarisht Studente e Departamentit te Shkencave te Komunikimit, Universiteti Beder"

Rrethuar nga shume dashuri (Gonul Kocuksari, studente e letersise Turke ne Universitetin Beder gjithashtu kujdestarja ime qe nga kohet e kolegjit)

Sneak-Peak nga veshja e sotshme


Me ministrin e Mirqenies Sociale dhe Rinise, Erion Veliaj (dhe kushueriri im njekohesisht, ime me eshte nga Veliajt e Beratit) dhe studente Universitetit Beder : Turqia, Turkmenistani, Indonezia, Moldavia, Bosnje Hercegovina, Mali i Zi, Maqedonia, Moldavia, Rusia etj



Une, diku ne universitet ne kohen e ceremonise se Hapjes.


Faleminderit per kohen. <3

Follow me on



 

No comments:

Post a Comment